Triumph 400 Forum banner

Werkplaatshandboek

21 reading
1.6K views 12 replies 8 participants last post by  Wepster  
#1 ·
Ik mis de oude Haynes-handleidingen die ik kocht voor elke motor die ik bezat. Ik denk dat ze ermee gestopt zijn, maar is er echt niets vergelijkbaars meer?

#12 ·
Haynes maakt nog steeds handleidingen, maar het duurt even voordat ze nieuwe introduceren. De Haynes-handleiding voor de watergekoelde Triumph-twins werd bijvoorbeeld 2-3 jaar nadat de motoren in de verkoop gingen, geĂŻntroduceerd.
Ik heb hun online contact gebruikt en hen gevraagd de Triumph Speed/Scrambler 400 te maken. Antwoord: ze zullen het doorgeven aan de afdeling die dat doet. Meer verzoeken ze krijgen... wie weet.

#3 ·
De BETAALDE (maandelijkse) online editie van Triumph is de enige die ik ken. Ik heb me een maand geabonneerd toen ik een heleboel accessoires toevoegde. De online versie staat zelfs niet toe dat je een pagina ervan afdrukt. Ik koop graag de gedrukte OEM-werkplaatshandboeken voor mijn voertuigen en bootmotor en ik ben niet zo'n fan van de aftermarket-versies, maar als Haynes of iemand anders er ooit een uitbrengt voor de Speed 400, zou ik die waarschijnlijk kopen. En ik ben GEK op het krijgen van zwarte vetvlekken op mijn handleidingen.

#11 ·
Je hebt helemaal gelijk. Het was geen probleem om de tandwielen te verwisselen door gewoon het wiel naar voren te duwen, en de 16 T had er in de eerste plaats moeten zitten, althans voor westerse rijders. Geen idee van India; mogelijk is de lagere gearing een goed idee vanwege de weg- of verkeersomstandigheden, duo's, enz. En Tyler's gasklepafstandhouder is ongeveer de gemakkelijkste, goedkoopste mod die mogelijk is, en de 5 minuten die het kost, zijn het zeker waard.