Ik mis de oude Haynes-handleidingen die ik kocht voor elke motor die ik bezat. Ik denk dat ze ermee gestopt zijn, maar is er echt niets vergelijkbaars meer?
Ik heb hun online contact gebruikt en hen gevraagd de Triumph Speed/Scrambler 400 te maken. Antwoord: ze zullen het doorgeven aan de afdeling die dat doet. Meer verzoeken ze krijgen... wie weet.Haynes maakt nog steeds handleidingen, maar het duurt even voordat ze nieuwe introduceren. De Haynes-handleiding voor de watergekoelde Triumph-twins werd bijvoorbeeld 2-3 jaar nadat de motoren in de verkoop gingen, geĂŻntroduceerd.
mee eens, maar het is klote om ze op je telefoon, tablet, wat dan ook te krijgen.En ik ben ERG dol op het krijgen van zwarte vetvlekken op mijn handleidingen.
Bedankt voor het plaatsen van die link!Er is een gratis, door liefhebbers gemaakt servicehandboek beschikbaar op https://www.triumph400.com/
Het bevat goed geschreven handleidingen, veel foto's en heel wat koppelvermeldingen.
Zeker de moeite waard om te downloaden en kan voldoende zijn voor veel taken aan de motoren![]()