Triumph 400 Forum banner

Oryginalne podgrzewane manetki

65 reading
11K views 66 replies 20 participants last post by  TheQ  
#1 ·
Czy ktoś ma pomysł, czy/kiedy fabryczne podgrzewane manetki będą dostępne? Wiem, że istnieją dobre opcje z rynku wtórnego (Oxford na przykład), ale miło byłoby mieć OEM-y, aby uzyskać dostęp do ustawień na wyświetlaczu.
 
#2 ·
Otrzymałem tę odpowiedź od Triumph:

Dziękujemy za kontakt z Triumph Motorcycles America

Niestety, nie mamy konkretnej przewidywanej osi czasu, kiedy podgrzewane manetki mogą być dostępne dla tego modelu. Daj nam znać, jeśli masz jakieś inne pytania.

Z poważaniem,
Triumph Motorcycles America


Miałem nadzieję, że będą dostępne wkrótce, ale jeśli zdecydujesz się na Oxfords, daj nam znać, jak działają dla Ciebie.
 
#4 ·
Otrzymałem tę odpowiedź od Triumph:

Dziękujemy za kontakt z Triumph Motorcycles America

Niestety, nie mamy konkretnej przewidywanej osi czasu, kiedy podgrzewane manetki mogą być dostępne dla tego modelu. Daj nam znać, jeśli masz jakieś inne pytania.

Z poważaniem,
Triumph Motorcycles America


Miałem nadzieję, że będą dostępne wkrótce, ale jeśli zdecydujesz się na Oxfords, daj nam znać, jak działają dla ciebie.
Image
Mam je na swoim, były na nim, kiedy go kupiłem, przypuszczam, że są Triumph OEM
 
#3 ·
W skrzynce bezpieczników jest miejsce przeznaczone na "podgrzewane manetki", ale poza tym nie ma żadnych informacji. Nic na stronie internetowej Triumph, zapytałem dealera i dostałem tylko puste spojrzenie. Nie liczyłbym na to, że manetki Oxford będą działać. Kupiłem parę. Po przeszlifowaniu żeber na rurze przepustnicy wciąż nie mogłem zamontować manetki Oxford. Średnica zewnętrzna rury była większa niż średnica wewnętrzna Oxford i nie mogłem jej na siłę założyć. Jeśli znajdziesz rozwiązanie, daj nam znać.
 
#65 ·
Jest miejsce w bloku bezpieczników przeznaczone na "podgrzewane manetki", ale poza tym nie ma żadnych informacji. Nic na stronie internetowej Triumph, zapytałem dealera i otrzymałem tylko puste spojrzenie. Nie liczyłbym na to, że manetki Oxford będą działać. Kupiłem parę. Po przeszlifowaniu żeber na rurze przepustnicy wciąż nie mogłem zamontować manetki Oxford. Średnica zewnętrzna rury była większa niż średnica wewnętrzna Oxford i nie mogłem jej na siłę założyć. Jeśli znajdziesz rozwiązanie, daj nam znać.
Cześć
Właśnie próbowałem zamontować PODGRZEWANE MANETKI OXFORD TOURING 691 W MOIM TRIUMPH SPEED 400 2024, RZEKOMO DO WSPOMNIANEGO MOTOCYKLA, JEDNAK SPRZĘGŁO/BIEG LEWE BYŁOBY OK. PRAWA przepustnica, nawet po poświęceniu trochę czasu na szlifowanie i uzyskanie dobrego, jednolitego wykończenia, aby zaakceptować manetkę, ID manetki jest MNIEJSZE niż ED przepustnicy. WNIOSKI: WSPOMNIANY PRODUKT NIE JEST ODPOWIEDNI DO TEGO MOTOCYKLA. WIĘC PROSZĘ, NIE KUPUJ TEGO.
Mam nadzieję, że to pomoże
 
#6 ·
Niestety, Triumph ma tendencję do składania zbyt dużych obietnic dotyczących dostępności akcesoriów do nowych modeli. We wczesnych dniach Thruxton 1200 i R było kilka obiecanych przedmiotów, które nigdy się nie pojawiły. Chciałem quickshiftera, o którym Triumph mówił w kontekście mojego Thruxton R, ale nigdy go nie zaoferowano.
 
#8 ·
Czy rozważałeś podgrzewane manetki Ultimate Addons? Wyszły na czoło w teście grupowym Ride jakiś czas temu. Wyglądają na bardzo schludny zestaw z elementami sterującymi wbudowanymi w lewą manetkę. Normalna cena detaliczna w Wielkiej Brytanii to około 129 funtów, co jest tańsze niż podobne Oxfords (te bez nieporęcznej skrzynki sterowniczej!)
 
#14 ·
Kupiłem dziś Speed 400 i wspomniałem o podgrzewanych manetkach OEM. Po sprawdzeniu okazało się, że zostały wycofane z listy akcesoriów i brak dostępnej daty dostawy.
Skontaktowałem się również z Ultimateaddons w sprawie ich podgrzewanych manetek i nie mają pojęcia, czy będą działać z przepustnicą Ride by Wire w tym motocyklu. Zasugerowali rozmowę z dealerem, a on też nie wiedział. (Ślepy prowadzi ślepego).
 
#15 ·
Kupiłem dziś Speed 400 i wspomniałem o podgrzewanych manetkach OEM. Po sprawdzeniu okazało się, że zostały wycofane z listy akcesoriów i brak dostępnej daty dostawy.
Skontaktowałem się również z Ultimateaddons w sprawie ich podgrzewanych manetek i nie mają pojęcia, czy będą działać z przepustnicą Ride by Wire w tym motocyklu. Zasugerowali rozmowę z dealerem, a ten również nie wiedział. (Ślepy prowadzi ślepego).
Jakie to dziwne.
Mam podgrzewane manetki w swoim, kupiłem motocykl z drugiej ręki i już zamontowane. Działają świetnie.
 
#18 ·
AL1G Dziękuję! Wyglądają również jak manetki Koso Apollo. Próbowałem pary takich, ale średnica wewnętrzna prawej manetki była za mała, aby pasowała na rurę przepustnicy, mimo że zeszlifowałem żebra na rurze.
 
#22 ·
Możesz dowolnie skategoryzować moją uwagę.
400 to motocykl pierwszego roku, większość ludzi akceptuje, że będą problemy. To forum Triumph. Zakładam, że większość użytkowników forum uznałaby za niestosowne krytykowanie Triumph w ogóle.
Faktem jest, że niezawodność Triumph jest na równi z większością innych producentów.
 
#23 ·
Możesz skategoryzować moją uwagę, jak chcesz.
400 to motocykl pierwszego roku, większość ludzi akceptuje, że będą problemy. To jest forum Triumph. Zakładam, że większość użytkowników forum uznałaby za niestosowne krytykowanie Triumph w ogóle.
Faktem jest, że niezawodność Triumph jest na równi z większością innych producentów.
Nie "krytykuję" Triumph, po prostu dzielę się swoimi przemyśleniami i uczuciami opartymi wyłącznie na moich osobistych doświadczeniach. Jeśli ci się to nie podoba, nie musisz tego czytać ani krytykować.
 
#25 ·
Właśnie zamontowałem podgrzewane manetki Oxford 'Retro'. To zadanie nie jest dla osób o słabych nerwach lub niedoświadczonych/nieobeznanych mechanicznie! Zajęło mi to ponad 4 godziny. Dodałem przekaźnik, ponieważ nie chcę, aby można je było włączyć przy wyłączonym zapłonie. Prawa manetka pasuje, ale musisz upewnić się, że żebra są dobrze spiłowane - użyłem Dremela. Na motocyklu też nie ma zbyt wiele miejsca na kable. Kontroler został zamontowany na poprzeczce kierownicy w moim 400X i wszystko działa dobrze. Jednak oryginalne podgrzewane manetki Triumph byłyby bardziej schludne i łatwiejsze w montażu, gdyby tylko były dostępne! Całe okablowanie jest do nich przygotowane. Nie użyłem okablowania Triumph, ponieważ oznaczałoby to konieczność przecięcia przewodów i w pewnym momencie mogę wymienić manetki Oxford na Triumph. Chętnie podzielę się swoimi doświadczeniami, po prostu napisz do mnie wiadomość.
 
#26 ·
Właśnie zamontowałem podgrzewane manetki Oxford 'Retro'. Ta praca nie jest dla osób o słabych nerwach lub niedoświadczonych/nie mających zdolności mechanicznych! Zajęło mi to ponad 4 godziny. Dodałem przekaźnik, ponieważ nie chcę, aby można je było włączyć przy wyłączonym zapłonie. Prawa manetka pasuje, ale trzeba dopilnować, aby żebra były dobrze spiłowane - użyłem Dremela. Na motocyklu też nie ma za dużo miejsca na kable. Kontroler został zamontowany na mojej poprzeczce kierownicy w moim 400X i wszystko działa dobrze. Jednak oryginalne podgrzewane manetki Triumph byłyby bardziej eleganckie i łatwiejsze w montażu, gdyby tylko były dostępne! Całe okablowanie jest do nich przygotowane. Nie użyłem okablowania Triumph, ponieważ oznaczałoby to przecięcie przewodów i być może w pewnym momencie wymienię manetki Oxford na Triumph. Chętnie podzielę się swoimi doświadczeniami, po prostu napisz do mnie.
Dziękuję za informację. Mam kilka pytań. Dlaczego użyłeś manetek "retro"? Gdzie podłączyłeś przekaźnik? Ile szlifowania żeber było wymagane? Spiłowałem je dla manetek Koso, ale i tak nie mogłem ich dopasować. Wydawało mi się, że średnica zewnętrzna rury przepustnicy, nawet po usunięciu żeber, była zbyt duża. Dziękuję
 
#32 ·
Właśnie otrzymałem tę odpowiedź od Triumph w sprawie podgrzewanych manetek OEM.

Dzień dobry,

Dziękujemy za e-mail.

Mogę potwierdzić, że podgrzewane manetki nie są jeszcze dostępne w magazynie i nie można ich w tej chwili zamówić.

Przybliżona data, kiedy będzie można je zamówić u dealera, to grudzień 2024 roku.

Chcielibyśmy podziękować za wsparcie marki Triumph.

Z poważaniem,

Amber
Aftersales Team
Triumph GB